Hát kinevetett!

Aiden nem iszik alkoholt, nem megy napra naptej nélkül 10 és 16 óra között, nem eszik 4 lábú állatot, és csak teljes kiőrlésű kajákat eszik. Meg sütit eszik. Viszont egyáltalán nem nézi a meccseket, csak a kedvemért. Ugye mennyi rossz tulajdonság? Borzalom....

Szombaton azt mondta cuki vagyok, mikor a nappali közepén ugráltam, hogy ÖNGÓÓÓÓÓÓÓÓLLL!

Ma reggel mikor meglátott, hát... Finoman szólva is kinevetett. Véleménye szerint a mai ruhámon nem töprenghettem órákat, sőt, nagyon céltudatosan választhattom a nincsgönc cuccok közül, és érti a célzást. bár akkor lennék igazán menő, ha az arccsontomra én is felkenném a piros fehér zöld csíkokat. Szemem felcsillant, majd lelombozódtam. Vörös rúzsom van, zöld szemfestékem is, de fehér.... hát igazi fehérem semmiből nincs... :(

De talán azért így ez a zöld szoknya, fehér felső, vörös haj kombo is kifejezi, hogy RIA-RIA-HUNGÁRI!

(és akkor most azért kell drukkolni, hogy csoport 3. ak legyünk. Mert akkor játszhatunk a gyengébb ágon. Ugye?)


Ja, és én már értem a lest :D





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti