Kissebbek

Ha volt valami, amire a huszas éveim közepe óta nem nagyon panaszkodtam, azok a melleim voltak. Mert éppen elég méretesek,  de még nem az a bántóan nagy. Na jó, azt leszámítva, hogy ebben a méretben nem lehet kapni normális SZÉP melltartót, normál áron, és oké a hátam is fájt.... Na, értitek.

És akkor tegnap végleg rájöttem. Összementek. SOKAT!

Az van, hogy már a fürdő ruha próbakor nem stimmeltek a méretek, mind leesett, elcsúszott kibuggyant.... Aztán tegnap előkotortam a nyári gönceim és azok között akad néhány "cicis". Ezek most mind LÖTYÖGNEK. Az összes. A tavaly vett pánt nélküli 3 vagyont ér melltartómba még valaki belefér egy átlagos mérettel...
Azt se tudom megmondani, hogy mikor történt ez a tragédia, mert a melltartókat azért csak rendszeresen cserélem én is... Franc....

Komolyan nem tűnt fel a méret beli csökkenés, de az nem lehet hogy minden göncöm kinyúlt... Így jogos a kérdés:

Ki látta a melleim? HOVÁ TŰNTEK?!

Igen, ez jogos komoly probélma. Eddig velük álcáztam a pufiságom -mert ők kerültek a figyelem középpontjába-. De ha elvesztek... MI LESZ ÍGY VELEM?!?????


Hmm... SzSz-t kéne megkérdezni, hogy látszik is, vagy csak úgy felszívódtak... Nyilván Aident nem lehet, mert hát csak nem az elmúlt másfél, lassan két hónapba tűntek el.


Ja igen. Aiden. Még nem futott el, kitart. Jól veszi az akadályokat. Igazán jól! Ha nem lennék ilyen amilyen vagyok, tuti fülig belehabarodnék.


Hm...


Na mindegy is. A lényeg, és a nap rejtélye, hogy eltűntek a melleim.... Aki megtalálta, adja vissza! AZONNAL!!!



Megjegyzések

  1. Gyanítom, hogy ott felejtetted őket edzésen... Sokat fogytál? A cicik tűnnek el leghamarabb, csak utána a többi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán fogytam... sőt.. szóval ezért nem értem hová lettek :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti