Másnap van...

... nekem is, ahogy gondolom az egész országnak.

Könyörögöm, had maradjon rajtam a napszemüveg.... Délre talán minden nálam egymás hegyén hátán alvó egyén elhagyja a lakást. Talán az utolsó leviszi Dioszt sétálni....

És még hangom sincs, mert elkiabáltam....

Azt hiszem ma megengedett az enyhe másnap.

Kedves Belgák, attól, hogy a pokolba kívánlak most benneteket (már előre), a szánzsoszi sült krumplitok isteni, továbbra is én vagyok az egyik legnagyobb csokifanotok és bakancslistámon szerepel, hogy egyszer végig egyem a teljes Leonidas kollekciót... Meg végig inni a kimaradt söreiteket. Na a csokisat nem. Azt tartsátok meg vasárnap estére magatoknak, hátha a bánatkönnyeitektől jobb lesz.

..... auuuuuuuuuuu a fejem..................







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing