Sose növök fel...

... gyermeki rajongással tudok örülni, mikor két igazán IGAZIBÓL szerelmes, szerelmet esküszik, és látva az egészet, elfog az ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILYEEEEEEEEEEEEEEEEEEENSZÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉPEK! érzés, és drukkolok és tök jó, ilyet mindenkinek.

Mert mindenki megérdemli a társat, és mindenki mindenki legyen boldog, boldog mint az ifjú Pár*. Mert Róluk most sütött a boldogság. Két felnőtt, szeretős ember, csudaszuper esküvője, lagzija... OLYAN JÓ volt!

Énisénisénis.... Ja várjunk... hogy ehhez én még mindig nem nőttem fel... De nem is kicsit. Én még akkora gyerek vagyok! Nem is értem, hogy élhetek egyáltalán egyedül és nem kaptam magam mellé gyámot. Lehet nem ártana....



*Paragrafus esküvőjén voltam. Az elmúlt időszak legjobb esküvője

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing