A pénteki Paddy margójára...

.... ami a Budapest Parkban volt.

Két pálinka-két sör kombó után majd 32 éves fejjel boldogan ugráltam a tömegben, körülöttem fiatal, szép és okos lányok szelfiztek, és cseverésztek, mellettem meg egy egyszer majd biztosan jó kiállású 190 magas srác szintén velem tombolt.

Arany szivem megkérdezte, hogy én miért nem szelfizek, én meg néztem rá értetlen arccal és a fülébe ordítottam, hogy én koncertre jöttem, nem szelfizni. Azt hiszem ezzel a mondattal elraboltam a szívét. Mert úgy tette nekem a szépet, hogy bármelyik 30+os pasi leckéket vehetett volna tőle. Majd feltettem neki a kardinális kérdést:

- Te mond csak, hány éves vagy?
- A kedvedért leszek 22!
- De mos komolyan.....
- 19. De az csak 6 év!!!! Megadod a számod?!
(Erre beugrott, hogy VALAKI FIA közel ennyi idős....)
- Persze, csak hozz előtte anyukádtól írásos engedélyt, hogy megronthatlak.

.... és nyomtam egy puszit a homlokára.

Utána még párszor szerelmet vallot, a koncert végén pedig kézcsókkal bocsájtott utamra....

Ezek a mai fiatalok... BEZZEG AZ ÉN IDŐMBEN!!!!







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti