Forr a vérem

Szó szerint. Épp orvoshoz készülök, mert még mindig 39 fokos lázam van, hiába punyultam végig a hétvégét. Na jó, nem punyultam hanem szenvedtem. Valójában kevés kínt tudok elképzelni jelenleg ami rosszabb annál, mintsem, ha közel negyven fokos lázban égve várjuk az enyhülést a 35 fokban....

Aiden szombaton hozott forró húslevest. Cuki volt, édi volt, de aztán rájött, hogy nem ez a tuti megoldás arra, hogy életet leheljen belém... Aztán hozott dinnyét, hogy a folyadék csak kell... Tényleg haláli aranyos volt, ahogy tipródott, hogy ő most mit csináljon, én meg mondtam, hogy igazán nem tehet semmit, nyugi, majd túl fogom élni. Éssssssss: csörgött a telefonja. Felvette, beszélt-beszélt-beszélt, majd bárki volt is telefon túlsó végén, azt mondta neki:

-..... nem, a barátnőmnél vagyok. Beteg..... A XXX. kerületbe. Szerinted van itt ügyeletes gyógszertát?

Én meg csak pislogtam ki a fejemből... Barátnő lennék? ÉN?!???


UI: Bárkinek bármi tippje van, hogy mi a jó eget kezdjek magammal, az ne tartsa vissza eme életmentő értékes infót!












Megjegyzések

  1. Látod, így is viselkedhet egy férfi. (Esetleg Diót is megsétáltatja?)
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Diót is megsétáltatta. Dió übercuki volt. El se mozdult mellőlem, annyira érezte, hogy a gazdi most irdatlan vacakul van :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Voltam, igen. Benyeltem valami vírust :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti