Anyum a kincs, meg a kajás táska



Én írtam:

> Hali Anyu!
>
> Ma megvilágosodtam. Ami Neked kreatívkodást és tehetséged megcsillogtatását
> jelenti :D (neeem, még véletlenül se plussz meló... áááá dehogy)
>
> Szóval az van, hogy otthonról hordom be a kaját meg a kávét meg a vizet és
> minden reggel úgy nézek ki mint egy málhás paci. Így arra gondoltam, hogy
> milyen jó lenne egy tuti kajás táska, az én spéci igényeimhez... Khmm.....
>
> Éssss Anyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, nem akarod megvarrni???????
>
> LÉÉÉÉÉCCCCiIIIIII
>
> Nagyjából már ki is találtam milyen lenne szuper.....
>
> LÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCiiiiiiiiiiiiiiiiiii
>
> KÖSZIII
> PUSZ
>

Anyu válasza:


>>na és mijen lenne



Én írtam:

>>> Majd felhívlak. A milyen LY ;D


Anyu válasza:

>>>>látom nem kell a táska







Megjegyzések

  1. hehe:) szuper Anyud van, talán úgy lehetne objektív leírást adni a tatyóról, hogy amibe 50 tábla csoki/doboz jégkrém/ 100 puszi /egyéb biszbasz belefér, majd átvételkor kipróbáljátok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondjuk én szerintem jobban röhögök, mint ti, mert engem kínzott és még kínoz is halálra ha valamit rosszul írok. Valóban rémes a helyesírásom.
      És azt is tudom, hogy neki a billentyűzeten könnyebb volt a "j"-t megtalálni.
      De annyira röhögök XD

      Törlés
  2. Csak neveljen tiszteletre, hátha még nem késő! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti