Cseresznye szín ajkak

- Hogy neked milyen szép színű a szád!
- ? Most komolyan mondod?
- Felkented az új rúzsod?
- Dehogy... Zuhanyozni nem bírok, nem hogy sminkelni....
- Jaaaaaaa... Most hogy jobban megnézlek, tényleg. Annyira sápadt vagy, hogy cseresznyeszínűnek tűnik a szád.


A hétvégén megint beteg voltam. Vagyis még mindig az vagyok. Fáj a gyomrom, alig kapok levegőt, hol lever a víz, hol megfagyok. A bőrömhöz bármi hozzáér, fáj. Irgalmatlanul fáj. De a legrosszabb, hogy olyan szinten voltam szombaton és vasárnap gyenge, hogy szavakba nem önthető. A vizes poharat nem bírtam megemelni, szívószállal ittam... Asszem mostanában megint sokat betegeskedem.

Nem tudom. Nem tudom, hogy ennyire túlhúztam magam mostanában (simán lehet, másfél hónapja egyetlen szabad pihenős napom nem volt, még akkor is ha azt nézem, hogy sok volta buli/haverok/kikapcsolás). Szóval valami nem okés. Ma be kellett jönnöm dolgozni, de konkrétan a vezetésbe elfáradtam. 


Ha most lelki mélységekbe akarok alásüllyedni, akkor azt mondanám, hogy azért van gyomor gondom, mert valamit nem bírok megemészteni, és azért fáj a bőröm, mert nem akarom hogy hozzám érjenek, az egész helyzet meg alapvetően nyom, azért nem kapok levegőt.


Esetleg nem ennyire túlszofisztikálva simán gyenge az immunrendszerem és allergiás vagyok...






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti