Egy vérből....

Tudjátok, van két húgom. A nagyobbik az egyik legjobb ember a világon. Egy földre szállt angyal. Bár fele olyan "jó" lennék, mint ő. Türelmes, kedves, édes, szeretehető, mindig őszinte, mindig vicces, segítőkész és gyönyörű. Olyan ember, akivel jó lenni....

A kisebbik. Hm. NEm jövök ki vele. A hétvégén pedig eljutottam arra a pontra, hogy most már pont leszarom. Én próbáltam. Komolyan próbáltam jó testvér lenni, próbáltam lenyelni tőle mindent, viszont most elegem lett.

Nézem ezt a rosszindulató nagyképű idegbeteg önpusztító egoista fúriát és figyeltem magam, ahogy távolodok tőle. Bosszantott, hogy teheti ezt magával/velünk. Hogy mit gondol, mégis meddig mehet el... A mások sértegetésében, abban hogy milyen szolgálatot vár, hogy hogy beszél, hogy csak magával foglalkozik, hogy mégis? Miért nem kaphat egy ordas nagy pofont?

A családunk dinamikája valahogy úgy alakult, hogy rá mindig az volt mondva, "hagyd ő a kisebb" vagy "dehát ő ő". Mindig minden hülyeség elnézve és megbocsájtva neki. Mindig. Mindent.

Egy évben háromszor találja meg a nagyőt, összeköltöznek 1 hónap után, majd nagy sebbel-lobbal szét. Most is ez van, az ő tökéletes jóképű gazdag nagyője nem is olyan csodás. Két hete kipakolta a szobáját, hogy cuccol örökre az igaz szerelméhez, hisztizett, hogy mindenki vegyen ki szabit és segítsen neki, és hogy ott aztán azonnal legyen rend és csinálják meg neki ezt meg azt, mert ő ő. Most meg előadta a nagy drámát, hogy kirakta a pasi....

Sírt Lakóbarátnak, aki mérhetetlenül sajnálta. De csak mert Lakóbarát egy elmondhatatlanul jó ember, és nyilván, nem látja azt amit én már évek óta. Pötty baráttal kikezdett, mert őt senki nem tekinti nőnek, és hogy majd Pötty. És mindenki szíve megesett rajta. Pötty és Lakóbarát is azt mondogatta, hogy jajj szegény lány... hát milyen... jajajajajj hogy sajnálják.

Én pedig néztem a 3 havonta ismétlődő drámát. Hogy Kisebbik Húgom mennyi mindent megtesz mennyi midnenkiért, hogy őőő, és hogy őőőőőő...... Szégyellem magam, de semmiféle érzelmet nem váltott ki belőlem. Néztem, hogy berúgva szétszívva előadja ezredszer is ugyanazt a drámát, csak most talált olyan közönséget, aki még lelkesedik az előadásért. Tudtam, hogy ahogy a pia és drog hatása elmúlik egy kis dög lesz, akinek komoly agresszió kezelési problémái vannak, akinek határozottan orvosi segítség kellene, vagy csak egy jól irányzott anyai pofon....

Elfáradtam benne... Elfáradtam, hogy folyamatos célpont vagyok, mondván, mindenki hozzám hasonlítgatta, és hogy neki az én általam húzott nívó szintjét kell elérnie, és ezért... ezért ő nem is tud az én jó testvérem lenni. (?) Meg hogy merev vagyok. És a diplomám tolom mindenki arcába. Hogy nem tudok élni, hogy besavanyodott vénlány vagyok, stb., stb.... Mindezt a barátaimnak is elmondja.

Mert ő... Ő rá nem figyel senki... Ő szegény elnyomott.... Ő, aki úgy szeret és segít másoknak, és ő,  hát ő, ő tényleg komolyan mindent meg tesz....

Hidegen hagy. Nem mozdít meg bennem már semmit a drámája. Annyi energiám beleöltem... Már legyinteni sincs kedvem. 27 éves. Nem az én dolgom. Felnőtt ember.

Sose hittem volna, hogy eljön a pillanat, mikor nem akarom majd tartani a kapcsolatot mindenáron a tesómmal. 
De eljött.
És én elengedem.

Ha bajba kerül úgyis hív. Akkor mindíg hív, hogy oldjam meg helyette. Hiszen csak akkor hív....



Megjegyzések

  1. Nagyon nehéz lehet. Nagyon fájhat és nagyon eleged lehet az egészből. Jól tetted, hogy elengeded. Kikészít, sárba tapos é megöl benned mindent. Talán, majd egyszer, egyszer majd közeledni fogtok egymáshoz. Bár, végül is nem hiszek ebben. Benned valami eltört, meghalt végérvényesen. Hasonlót, de mégsem ..., de a testvéremmel átéltem.
    Kár, hogy a húgod, nem kapott időben, néhány jó nagy taslit. Elrontották, tönkretették. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a tönkre tették szón gondolkodom... Végülis, ha neki így jó, ha neki minden király így... Akkor lehet nem is őt tették tönkre,hanem saját maguknak/magunknak ártottak....

      Törlés
  2. Nem jó így neki, hisz minden tette ezt igazolja. Nincs belső békéje, biztonsága, öröme, ereje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 13 éve nyomja ugyanazt a sztorit. Szóról-szóra... És nem lehet/tudunk neki segíteni. Pszihológusról hallani sem akar... Pedig nagyon nem ártana neki.

      Törlés
  3. Bírlak, Verde. "Csak" ennyi, ha jelent valamit. Egy másik nagytesó/nővér.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti