Havi baj

X nappal ezelőtt:

- Még mindig nem jött meg...
- Mennyit csúszik?
- 3 napot.
- Hm.. Az nem is sok...
- ?!????
- Nyugi.


Tegnap:

- Hát most már igazán, komolyan... Még forró vízbe is ültem.
- Rágörcsölsz. Hagyd már. Nem vagy terhes.
- Honnan tudod?!??
- Nincs olyan mákod....

Ma:

- Megjött már?
- Nem.
- Az baj.
- Komolyan?!??? KOMOLYAN?????
- Van egy rosszhírem.
- Mi?
- Nekem megjött.
- Dehát neked még nem is most kell hogy megjöjjön!!!
- Őőőő... ja... szerintem se. Várj, megnézem... Hm.. De. Napra pontos.
- Te nem is tudod mikor kéne megjönnie?!???
- Nem.
- MIÉRT?
- Minek?
- Nem veheted ennyire lazán.
- Én nem leszek terhes. Nekem nem fog becsúszni. Van tesztem. Megcsináljuk?

És 10 perccel később Lakóbarát már megnyugodva szürcsölgette a grépfruttos vizét. Mert csak simán késik. Persze értetlenkedett, hgoy én miért állok ennyire lazán hozzá, és hogy lehet így, és miért? MIÉRT????

Hmmm.... talán azért, mert már nem is lenne akkora tragédia? Vagy mert velem ilyen ugyse történhet meg?













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti