Inkább lapozzunk

Itt az ősz.

Tegnap este sikerült úgy megázni Dióval, hogy az éppen amúgysem túl jó karban lévő ebem végig tüsszügte az éjszakát, én meg fájós torokra, és hidegrázásra ébredtem.

Mert hogy a pasik... Vagyis inkább az emberek...

Komolyan Ti mi a fészkes fenét csinálnátok, ha láttok két nőt a zuhogó esőbe szerencsétlenkedni egy babakocsival meg egy kutyával? Egészen jól látszik, hogy a babakocsinak valami nyűgje van... Nem állnátok meg? Nem kérdeznétek meg, hogy már úgy mégis hobbiból vagy hülyeségből áztatjuk szarrá a gyereket, a kutyát meg magunkat?

Úgy mentek el mellenttünk az emberek, hogy vagy ránk se néztek. Senki. Ha tehetik tuti a fülüket is befogják, hogy ne hallják a gyereksírást. Értem én, hogy ez egy egoista, önző szar világ. De bassza meg...

Hát de tényleg... Ki is ábrándultam az emberekből.

Tényleg igaz a mondás, hogy minnél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyám....


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti