Napi okosság

mikor a "katyvasz hullámok összecsapnak a fejem felett"*, mindig eszembe jut az első munkahelyemről az egyik ex kollegina, akinek olyan csodás egyenes, egyenletes és "felfelé" ívelő élete volt (most az jutott eszembe hogy egyenes vonalú egyenletes mozgást végzett"), hogy na neki ez volt a szavajárása:

"...az életed pontosan olyan bonyolult amennyire te magad bonyolítod..."

Ő nem bonyolította. Ő mindig full tudatos volt.

Nyilván sose érezte (szerintem) az egekbe emelő szerelmet és a mélybe lökő utálatot. Meg alapvetően semmiféle szélsőséget nem élt meg. Sose láttam a haját tépdesni, a kezeit tördelni, vagy csak hogy gyomor idege lenne. Vagy hogy bármi olyat tett volna ami bekavart volna a hétköznapjaiba. És én  ezért egyszerre csodáltam és utáltam.

Ahelyett, hogy kussoltam volna és megtanultam volna mellette hogy kell ezt csinálni....

Oroszlán horoszkóp, skorpió aszcendens. Valaki azt mondta hogy gyakorlatilag a megtestesült önpusztítás.
Hát.
Ja...

Mi lenne ha hinnék is ezekben úgy tényleg.....


*azért még kezelhető, csak semmi kedvem hozzá. de muszáj. mert a cunami amit okozhat, az már nem lesz mókás. vagymi.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti