Suttyó belém parkoló



Alig aludtam, két kávé se segített és olyan hiszti van rajtam, hogy öröm nézni.


Mondjuk van okom a hisztire. (Arra az ember mindíg talál okot). Az van, hgy valami idióta seggfej beleparkolt a kocsimba és az első lökhárító lámpástól, műanyagostól mindenestől lepattant. Talán nem kell kicserélni. A szomszédomnak szóltam, hogy most akkor mi?!


... tök jó fej volt, összelegóztuk a kocsim. De érezetően húz a kormány, szóval elég nagy ütést kapott. Természetesen olyan helyen parkoltam, ahol nem láthatta a térfigyelő kamera. (tudom, mert a múltkori ablakbetörésnél összes kameraállást több napon keresztül végignéztem).


Természetesen nincs cetlim telefonszámmal, vagy egy bocsi-val.


A jóéletbe!!!







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti