Szabadság

Egy nap szabit vettem ki tegnap az életemből. Alapvetően iszonyatosan régen csináltam ilyet, mert nagyjából egészéből mondhatni teljesen elégedett vagyok azzal, amim van, amim lehet.

A napokat úgy élem, vagy inkább úgy élem meg, hogy legyen minden nap picit jobb, mint az előző. Kevesebbet kritizálok, kevesebbet drámázok, többet figyelek, önzőbb vagyok, és néha valóban hülye picsa, de ha nekem ez így jó, vagy jobb, akkor marad és élhetőek a hétköznapok.

Szóval tegnap ebből a viszonylagos jóság hegyből mégis szabadságoltam magam.

Lustultam, csokit ettem, mesét néztem, cseteltem, Duna-parton hekkeztem, kávéztam és shoppingoltam, majd egészen hajnalig borozgattunk.

Egyszerűen csak nem gondoltam a holnapra....

Jó lenne azt mondani, hogy több ilyen nap kellene, de a több ilyen nap nem visz előre. Hm... Ez inkább egy ritka kincs, amit el kell tenni dobozba, és néha mosolyogva elővenni és nézegetni... Mert egy viszonylag sínen levő jó életből nem mehet szabira az ember, ha úgy érzi, hogy neki sok és fáj.. Hisz ez csak hiszti. Mindenért dolgozni kell, elengedni kell, tanulni kell...

Tudjátok, FLOW elmélet....

Így most vissza a valóságba....





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti