Táska a kajához.

Ebédre általában szépen kiszámolt kalóriás mini full egészséges adagokat rendelek magamnak, viszont a tízórait és az uzsonnát otthon pakolom össze, plusz a magam főzött kávét hozom be minden reggel és ráadásul kis citromos vizet (másfél litert) is bepakolok.

Na most az a helyzet, hogy ezek csudiszupi Mango-s Tezenises csodatáskák méretre majdnem jók lennének, de kb két hordás után elszakadnak, nem bírják a strapát. Van, hogy beleszuszakolok mindent a "kis ritiklimbe" (valójában ezek mindíg bigbag-ek), de azért ha abba esetleg kifolyik a lecsó, vagy joghurt vagy bármi, hát... az enyhe kifejezés, hogy kellmetelen.

És lelkem rajta keresem az ideális kaja hordót. Nem. Nem akarok szatyorral járni. Nem akarok nejlonzacsis szatyorral járni... De akkor mivel?!

Tipp? Ötlet? Bármi???

Tudom. Legyek fényevő, de attól én valójában nagyon hízok, mert azt zabálom....



Megjegyzések

  1. Én itt szoktam venni:
    https://www.facebook.com/sudeviboutique/

    Van 3000-30000 ig táska,én az olcsóbbakból vettem kettőt pár éve, egy mintásat és egy élénkpirosat. MIndent tudnak. Ha kell, csinos, ha kell teherhordó. Mindent bír. Igaz, én egy kicsit hippis vagyok, de azért egy háromgyerekes épp 40 éves anyuka, szóval minden stílusban meg kell jelennem. Jó, azért színházba nem való.
    Ruhát még nem találtam itt, amiben ne lennék tehén (igaz,én kis csipszar vagyok) de táska és ékszer oké. Dohány u.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mekkora ötlet! Varratok Anyuval :D Kösziiiii :D

      Törlés
    2. Örülök, ha sikerült a megoldás felé lökni egyet :)

      Törlés
  2. Nálam a biciklis táska mindent elnyel :) még a ká nagy ritiklimet is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de sajnos nem elég "elegáns"... :S

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti