Félrelépni

Van olyan helyzet, mikor az igazság a környezetednek nem hihető, bármilyen normális is, ezért hazudsz. Valami hülyeséget.

Tegnap reggel futottam, és talán picit többet mint szoktam, és azért előtte az edzőtábor, és a felfedezés, hogy a futócipőm is szétfutottam, szóval csomó apróság vezetett oda, hogy ezzel a gumis térdtámasszal mentem edzeni. Kedves Edzőtárs totál rápörgött, hogy mégis, mi a fene van a térdemmel....

- De mit csináltál.
- Mondom, szétedzettem. Reggeli futás nem kellett volna.
- De most komolyan...
- Túlterheltem, mit nem lehet ezen megérteni?
- De mikor? Nem is szoktál edzeni. De tényleg mi történt.
- Jajj bakker félre léptem.
- Miiii? Tényleg mikor?
- Reggel.
- Megcsaltad a pasid?
- Meg.
- Melyiket?
- Egyiket a másikkal.
- De akkor hogy ment ki a térded?
- Mikor a lebukás veszélye fenyegetett és ki kellett ugranom az ablakon az elsőről.
- Az elsőről? És pucéran futkostál?
- Nem. A harmadik pasimnak előtte szóltam, és ő meg járó motorú autóval várt az ablak alatt. Csak benéztem a sövényt és a rossz ugrásnál félre léptem.
- Tudtam hogy a vörös színt nem hazudtolod meg és ez az igazi éned!!!
- Ugye? Egy vörös démon vagyok. Aki félre lép.
- EDZŐBÁ, VERDE FÉLRELÉPETT.
- Ebbe mi az újdonság?

Hát igen.. ha egyedül nő az ember egy edzésen, ami amúgy is az orosz pasiknak van kitalálva, ne lepődjön meg. Kaptam még javaslatokat, hogy használjak polifomot a sok térdeléshez, ha már pasival töltöm az estét... Stb., stb.... Szokásosnak mondható poénok.

Aztán edzés végén edzőtárs odajött és adott tippet, hogy hová menjek futócipőt venni, ahol megnézik a boka szerkezetet is, hogy ne menjenek tönkre a térd izületeim.

Én igazából szeretek idejárni :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti