Fitten frissen

Végül két órát sétáltam Dióval, voltunk gyógyszertárban* (igen, együtt), cukiskodott egy sort a patikusoknak, aztán vettem vacsinak valót, és míg az sült, addig beraktam egy adag mosást, egy másik adag mosogatni valót, leszedtem a szárítókról a ruhákat, hajtogattam, összeszedtem a kis millió kutyajátékot a lakás összes pontjáról, vettem egy hosszú forró zuhanyt, töltöttem egy pohár bort, bevackoltam magam a kanapén, elrágicsáltam a dr.Oetkeres pizzám, néztem a kedvenc sorozatom és egészen biztos vagyok benne, hogy fél 10kor már aludtam. Olyan 11 fele a helyemre vánszorogtam, és annyira jót aludtam...

Hajnalba olyan 4kor megébredtem, és mosolyogtam. Nem tudom, hogy álmodtam valamit, vagy csak úgy, de komolyan mondom boldog voltam álmomban. Visszaaldutam, és bűntudat nélkül nyomtam ki az 5 órás futás ébresztőmet. És most, a pizza és bor ellenére sem volt bűntudatom, hogy nem mentem le.

Reggel pedig úgy keltem, olyan frissen... Úgy, mintha a világomban minden de minden a helyén lenne....

Minden rendben** van. :)




* a bőrgyógyászom olyan csudakrémet írt fel, hogy rá se ismerek az arcbőrömre... ha valaki ugyanúgy 17 éve kamasz, mint én, szóljon és írom a nevét


** a körülöttem lévő, szeretett/kedvelt embereknél sokaknál olyan sok és olyan nagy gond van, hogy én igazán és komolyan és mérhetetlen módon hálás vagyok a sorsnak. Csak és kizárólag boldog lehetek.





Megjegyzések

  1. Szia, en mar 45 vagyok es mindig pattanasos...eleg ciki tudom, de semmi nem er semmit. Szoval, ha megirnad a csodakremed nevet, halas lennek! Elore is koszi! Egy zugolvasod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Maximálisan át tudom érezni. Gondolom ételallergiát/intoleranciát meg minden hasonló izét már néztek nálad is. Nekem Seborea-s a bőröm (zöld szem kötelező velejárója kb). Több mindent használok, mind leírom, hogy teljes legyen azért a kép, mert mind egy picit javított a helyzeten.
      Egy reggel esti micellás víz: Yves Rocher: http://www.yves-rocher.hu/tisztito_micellaris_viz_2_az_1_ben
      Lusch szappannal mosom reggel este: https://www.lush.hu/shop/product/product/path/154_159/id/159/Arcpols-Arctiszttk--Coalface-arctisztt
      És akkor a csoda krém, ami előszőr hozott viszonylag nagyobb léptékű javulást: Skinoren http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/skinoren_200_mg_g_krem/1943
      Most meg még kaptam egyet a Skinoren mellé éjszakára is: http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/zindaclin_1_gel/14377

      Ezt a kettőt nekem bőrgyógyász írta fel. Kell idő ami mutatja a javulást, és valóban nekem se szűnt meg teljesen, de őszintén mondom, hogy ég és föld a különbség :)

      Remélem segítetett!

      Puszi!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti