Jú mék mííí úúúúúúúúúúú

úúúúúúúúú... de idegeseít.


Britney Spears kisasszony már 15 évvel ezelőtt is kiverte nálam a biztosítékot. Nekem ő mindig túl szőke hangú volt. A nyávogása, meg ez az üss meg drágám még egyszer és a kis segg villantó szoknyácskája. Az a fajta ostoba liba, akitől feláll a hátamon a szőr. Jaj.


De zseniális reklám fogás. Zseinális kényszerítő eszköz. Mindezidáig úgy voltam vele, hogy én spotify-ért nem fizetek, 20 percenként kibírok némi reklámot. De mióta berakták ezt a libát, és a tegnap este a Coffeetable jazz összeállításomba belevirnyákolt, és tette ezt már vagy ezredszer, arra jutottam, hogy mégis megszemlélem Spotify előfizetési feltételeit.


Egyszerűen megöli a zene élvezetét.


És nyávog.


Na, itt az a bizonyos kínzó szám, szenvedjetek!




Jesszus... most néztem meg a klippett... Hogy ez egy bugyiba vonaglik.... Öhh.....



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti