"Nincs a környezetedben Neked megfelelő új Partner"

Hát már a Tinder is ezt mondja. XD Kész, ennyi, elfogytak. Talán soha nem is volt.

Na jó. Kezdjük az elején. Ugorjuk át az a csekélyke történést, hogy reggel beleborítottam a kávém a laptopomba, ami úgy leverte az biztosítékot, hogy leállt a teljes gyár. Bár ez is mutatja a nap indulását. Történtek még bamegnemár dolgok, de mind túlélhetők, bár viccesek.

Hazaérve elterültem az ágyamba, és hisztiztem lakóbarátnak, ő pedig rákontrázott. Ebből az lett, hogy harminc plusszosan párna csatáztunk és fagyit ettünk, majd színt vallott. Hogy éjszaka felregisztrált Tinderre. És hogy naaa...

Tinder sztorik. Mindenki ismer valakit aki tinderezik. Ő ugyan nem, de ismerőse ismerőse igen. Én most ugyan nem, de a móka kevéért letöltöttem és együtt vihogtunk. Nálam nincs tétje, engem nem is érdekel, de azért a sok yacht-os, síelős, extrém sportolós Adoniszon nagyon jókat tudok szórakozni. Mert szép máz ez, de nem a valóság.

Lakóbarát választásait kicsit komolyabban vettük. Ott már voltak olyan mélyre ható elemzések is, mint a "dehát szép a szeme!" vagy pölö: "néézd, simogat egy macskát, tuti állatbarát!" aztán meg a "jéééé nincs jeggyűrűje" és a "hú de gáz, ez az esküvői fotója"....

És csak húzgodott jobbra balra órákon át, én meg vihogtam vele. de közben ápolgattam a lelkét, mert most kell... Jobban kell talán mint valaha, de ez egy másik mese.

Szóval, Lakóbarát még javában húzogatott, mikor nekem egyszer csak kiírta a csoda progi:

"Nincs a környezetedben Neked megfelelő új Partner"


Vagy valami ilyesmit, de a lényeg ez. Huzzak vissza és keresgéljek a régiek között. Hajajjj.... Szóval megállapítható, hogy már találkoztam az igazival.


Amúgy nem tudom mit kezdjek a helyzetemmel.... Mint az a régi RAPülők szám





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti