Rohanvást

Tegnap este összeraktam a futó cuccom, hogy motiváltabb legyek, és ez ne lehessen kifogás. Kávét is előkészítettem. Reggelit is egybe raktam. Tizit is nagyjából. Ruhát is eldöntöttem. Minden kvázi készen állt reggel.

Fel is keltem. Nyúlcipőt is rátuszakoltam az ásítós lábaimra, aztán mikor leértem, konstatáltam, hogy bizony az eső az bameg meg esik.

Lerúgtam a cipőm és visszakucorodtam Dió mellé. Na, ez olyan jól sikerült, hogy simán elkéstem melóból. Kapkodtam, pakoltam, csapkodtam, rohantam, ahogy azt egy ilyen helyzet megköveteli.... Persze fogmosás közbe lefogkrémeztem magam, a kajám fele otthon maradt, a kávém pocsék lett mert túlfőtt...

Most meg próblom utólérni magam... de persze csak próbálom, mert valahogy a reggel rányomja a hangulatát az egész napomra. Minden ilyen, jajj basszamegmégezisdemegmégmégúhhogyholvanhovatettem-es. A rutin dolgok. A minden....

Amúgy most van ebéd szünetem, és azt is a gép előtt töltöm... De legalább vadászok néhány remek receptet.... Erre mibe botlok? Hát ebbe:


Ha rákattintottak és megnéztétek.... hm... hát én ehhez a sietéshez képest minden reggel Flash vagyok XD
Komolyan... ezek sose siettek?!









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing