Szekszelős hacuka

- Kéne valami szekszelős hacuk.
- Hacuka? Szekszhez???
- Tudod, valami csipke csoda. Eljössz velem vásárolni?
- Kell vásárolni ilyet? Tényleg? Tegnap még agyaltál, hogy lesz kifizetve a tandíj.
- Dehát szekszelős ruci kell...
- Ok. Te tudod.
- Most miért?
- Én pucéran szekszelek. Nem hacukákba.
- Hát én is pucéran szekszelek.... Dehát te is most vettél!!!
- Hacukát?! A szekszhez?!?????
- Azt.
- De nem. Én bugyit vettem.
- Igen, szekszelős bugyit.
- Nem, én munkába járós bugyit vettem.
- Te szekszelős bugyiba jársz munkába??!

Az eszmecsere folytatódott még köztem és Barátnő között egy darabig, és végül csak definiáltuk hogy kinek mi a szekszelős hacuka. Alapvetően a hacuka nálam valami téli melegítő ruha, nagy és kötött és rohadt meleg, tehát a szekszelős ruha nekem nem hacuka. Aztán sorba vettük az esztétika/hordhatóság/kényelem/láthatóság szempontokat, így arra a világrengető definícióra jutottunk, hogy szekszelős hacuka nincs, olyan van, hogy szekszet megelőző csomagoló anyag, amely anyag és fazonja alapján szúr, bök, kényelmetlen, azonnali levételért kiállt, amit esztétikai megjelenésével is hangsúlyoz, kvázi azt mondja:

TÉPD MÁR LE RÓLAM EZT A VISZKETŐS SEMMIRE VALÓ SZART!

Igen, péntek.... ÉLJEN!







Megjegyzések

  1. Ez a szexelős hacuka egy hihetetlenül lankasztó kifejezés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert alapvetően nincs is rá szükség. Valójában nem is létezik. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti