Bár tudnám hova, de hova, de hova megyek.

Hétfő éjjel, vagyis inkább kedd hajnalban, egy idegen országban, egy idegen városban, egy idegen hotel bejáratánál a szakadó esőben álltam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak, vagy nevessek, az viszont eszembe jutott, hogy majd nektek úgy karikírozom, hogy jót derüljetek a helyzeten, még akkoris, ha én ott akkor legszívesebben sírtam volna, gombocba kucorodom és behúzódok valami pad alá*, hátha jön valaki, megsajnál és megment....

Persze, valahogy most nem jönnek azok a bizonyos szórakoztató szavak. A hideg valóság az, hogy ez ezzel jár. A faluból kiszakadt, fővárosunk dzsungelében lavírozó, néha külföldet is megjáró hmmm... Mi is vagyok?

Hazafele a reptéren néztem a mellettem hömpölygő öltönyös, laptopos, folyton telefonáló hatalmas energia szinttel bíró férfiakat és nőket, és felmerült bennem a kérdés, hogy ők is elcsigázottak? Vagy vajon ők élvezik? És mégis, hová tartozom?

Mert oda biztos nem.  Ahogy néha a pesti lét is idegen, és szülőfalum csendes utcáin sem érzem magam otthon.

Igen, igen, a fáradtság, a kialvatlanság beszél belőlem. Tudom én is.

Meg azt is tudom, hogy most megint minden változik. Forog a sors kereke, őröl,  őrül, örül...
Aztán talán picit majd megáll, talán picit hagy pihenni, és nem nyom...

Tudom, nem ezt a mesét vártátok, lesz majd más is, csak most.... Ahogy a repőlőn ültem, felhúztam a térdeim gombócba, csokit ettem, és néha az orrom az ablakhoz nyomtam, hogy mégis... hol vagyok, hová tartok, erre vágytam? És most mire vágyom? Most minden vágyam...

Minden vágyam gyereknek lenni, Mamáék udvarán a hintán könyvet olvasni, berohanni parizeres zsemlét enni, kergetőzni Csepi kutyával, és este Nagypapámmal sorompóst játszani....




*igen, a kocsiban alvás csak a második gondolatom volt.

Megjegyzések

  1. Kicsi Verde! A világban amúgy sokszor az a vigasztaló, hogy tuti mindenkinek néha ez a legmélyebb vágya. Csak nem egyszerre. Mondjuk jobb is, az azért vicces lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mókás lenne ha mindenki parizeres zsömivel futkozna :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én azt gondolom jó a kapcsolatom az Égiekkel ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti