Egy másik szemüveg.

Van, hogy nem árt szemüveget cserélni. Vagy csak az elmaszatolódott régit jó alaposan megtisztítani, és alaposan szemügyre venni benne a világot.


Nem is feltétlen átértékelni, csak látni. Végre rendesen látni.


Milyen más tud lenni a világ benne.


Én az elmúlt hetekben törölgetem rendesen, és van néhány koszfolt, aminek a lekapargatása közben a mocsok a körmöm alá fut, és az nagyon fáj, de eltűnik, és marad a rög valóság.


Haladok.


Lassan haladok. És kijelenthetem, hogy látok. Észreveszem amit eddig is tudtam, csak jobb volt nem tudni, vagy elhiszem, amire eddig legyintettem, hogy hamis.


Most már csak mély levegőt kell venni, és kötél nélkül ugrani.


Volt már ilyen, emlékeztek.....





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti