Éjjel fél egykor....

- Kinek, ha nem nekünk legyen gyerekünk?
- Hát akik mondjuk évek óta akarnak? Vagy mondjuk évek óta együtt vannak? Vagy esetleg tervezik?
- Nekem a Vendel név tetszik...
- Nekem nem... és amúgy is lányt akarok. Karolina?
- Karolina??? Az eleje köhögés a vége picsogás. Nem jó.
- Akkor is kislányt szeretnék.
- De nálunk mindenki fiú. Ő is fiú lesz.
- Igen... remek... fiú... Ilyen az én formám. Kislányt szeretnék, akit Violának hívnak, erre fiú lesz és Vendel... Muszáj a Vendel??? Léccci... Karolina helyett keresünk másikat, csak Vendel ne legyen.
- Akkor mit szeretnél?
- Fiú neveken sose gondolkodtam. Mindig lányon.... TE MOST KIRÖHÖGSZ???
- Hát jól elkönyvelted, hogy mi meg hogy lesz...
- Te kezdted. Ja, és hozzáteszem, nem megyek hozzád a gyerek miatt...
- Amiatt el sem vennélek. Nem rohantunk előre azért egy kicsit?
- Azt is te kezdted...
- Jó, magamra vállalom, mindent én kezdtem. Majd ezt meséljük el a Vendelkének, hogy Apa, mint Herceg felébredt hosszú álmából és megszelidítette a házisárkány anyját...



Megjegyzések

  1. :-)... És tervezgetni olyan jóóó...!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Verde, ez annyira jó, de nem tudom megállni, mondd ki az? Vagy legalább annyit, hogy melyik vonalon bukkant fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vonal??? :D Ez jó :D Nem tudtam, hogy vannak vonalak. De nem, nem Aiden.

      Törlés
  3. Igen, ne legyünk kétségek között.
    Naponta többször benézek, hogy okosodunk-e...
    Kapunk választ????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz válasz, ha már én is biztos vagyok. Ezt most nem kiabáljuk el ;D

      Törlés
  4. Napjaink legolvasottabb gyerekirodalmában, a Bogyó és Babócában Vendel a szarvasbogár... szóval csak óvatosan ezzel a névvel, mert az óvodástársai kilencven százaléka szarvasbogárnak fogja hívni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ez a jövőben baromi fontos infó. Ha esetleg odajutnék -tök érthetelen módon- komolyan mondom felnyomom ide a nevet, és muszáj lesz véleményeznetek XD
      Ezt a Vendelt se lehet máshogy megtudni...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti