Éjszaka...

azt álmodtam, hogy eltörött a fogszabályzóm, leestek a brekettek, felét lenyeltem, fele meg belenőtt a számba. 10 centis villáskulcsot és egyéb beazonosíthattlan fémeket szedegettem ki a nyelvem alól meg a szájpadlásomról, és kihúztam a drótot is. Majd ezeket egy ikeás zacsiba raktam, hogy majd elviszem a doktornőnek, hátha fog tudni segíteni, de valószínűleg milliós nagyságrendű a kár, szóval soha többet nem ehetek SZÉKet.



Megjegyzések

  1. Huhhh... nagyon durva! Csak fogakkal ne álmodjak! Egyszer álmomban szedegettem ki a fogaimat, borzalmas volt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ötletem sincs, hogy EZ MIND hogy fért el a számban?!?!!????

      Törlés
  2. Foggal álmodni nem fasza... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen. tudom... de azt magyarázom magamnak, hogy ez a fogszabályzóm volt. nem a fogom. :S

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing