Összebútoroz

- Ha már összevissza alszotok, és azt se tudjátok kinek a ruhája hol merre, mikor mit. Sosincs meg semmitek, és MINDEN este együtt vagytok. Akkor miért nem költöztök össze?
- Mert ez eddig még nem jutott eszünkbe...

Melegszívű úgy tűnik megtalálta az igazit. Szerelmes, szerelmesek belé, a másik fele, és minden ami ilyenkor kell. Gyakorlatilag együtt élnek.

A párja imádni való. És ennek megfelelően imádjuk is. Én meg a hosszas "holacuccombiztosnálavagymégsejajdekinélfogunkmosni" panasz után feltettem ezt a remek kérdést. Utána persze megbántam, mert semmi jogom nem volt ilyet kérdezni, meg nem nyomni akartam őket, csak... Praktikus...

Ma reggel jön tőle egy sms:

"Tegnap megbeszéltük, és eldöntjük kinél lenne racionálisabb lakni"

Tök örülök neki.

És én is összebútorozok....

De persze szokás szerint nem egy herceggel (mert azok elfogytak), hanem Lakóbarát Anyukájával. A sztori hosszú... Ne is kérdezzétek... Egyébként örülök neki, mert ő egy hihetelen erős asszony. És most hogy Lakóbarát is megtalálni látszik a hercegét... Végülis nem maradhatok Lakótárs nélkül, nemigaz?!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti