Mindig van mit tanulni

- Tudod sejtem, hogy azért talán én is tetszem ennek a pasinak..


Azért mikor ez a mondat elhagyta a Lakóbarát száját, jó hogy nem tudott a gondolataimba olvasni. Vagy hogy nem készítettek printscreent az agyamról. Őszintén mondom a legmélyebb felháborodás futott végig rajtam, hogy ŐEZERSZERJOBBAT érdemel. És tényleg nem látja, hogy nem neki kell örülni, hogy tetszik a srácnak, hanem a pasas tegye össze a két kezét, és élete végégig foglalja imába, hogy a sors annyira kegyes volt vele, hogy megismerhette Lakóbarátot. Piszok Lakóbarát körme alatt. És akkor ez most az enyhébb verziója annak, amit gondoltam hirtelen.

Nem. Nem vagyok féltékeny, és nem, a szőlő se savanyú.

Egyszerűen... Lakóbaráthoz nem ilyen pasit képzeltem el.

És ha magamba nézek, nincs a sráccal asszem semmi baj, csak nem az a Mr. Tökély, akit én elképzeltem Lakóbarátnak. Nekem ő egy humorbugyor, kajla puha pasas. És valójában ennyi, amit fel tudok hozni "ellene". Hogy nem tetszik a humora. Hogy zavar, hogy az én kákabél barátnőmet tuti agyonnyomja*, és irritál, hogy mackónaciban rohangál. Még randira is. Meg hogy jópofizik. NEm viccel, hanem jópofizik. Nem csípem a jópofizó pasasokat.

Közben meg az ég egy adta világon nincs vele semmi de semmi baj.

Szóval ilyen lehet anyósnak lenni... Határozottan meg kell tanulnom elfogadni és befogadni és oly mértékben magamtól távol tartani a mások döntését, hogy az mindenkinek kényelmes legyen. A véleményem meg nyilván megtartandó, mert nem az én döntésem.

Tiszta hülye vagyok....



*igen, duci. Jó. Valójában durván túlsúlyos és... Francba, én se vagyok egy topmodell, valahogy ez pufiságnak ez a fajtája zavar. Nekem ő olyan puha pufi.... és mackónadrágos... mintha  nem adná meg a kellő "tisztelet" a kezdeti randiknak....



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti