Next, plíz...

Bánatomban cipőt veszek. Mérgemben cipőt veszek. De csak akkor, ha nagyon nagyon bánatos vagyok, vagy nagyon nagyon mérges.


Most van két nagyon csodaszép cipellőm. Egy magassarkú extra csudálatos boka csizma, és egy lapos lovaglós bokacsizma megbolondítva egy piros betéttel, piros tűzéssel. Szerintem egyszerűen zseniális.


És hazaautózni a szülőkhöz, távol lenni két órán keresztül mindentől és mindenkitől, biztosan tudva, hogy itt senki nem zavarhat, maga a mennyország. És lélekfrissítés. Bármennyire is vagyok extroverált (a mai divatos fogalmak szerint), én az az ember vagyok, akit néha igenis egyedül kell hagyni, békén kell hagyni, had puffogja ki magát, had zsörtölődjön, és teret és helyet kell adni, és igen, időt.


Lakóbarát pasija kap egy tisztalapot. Megadom neki az esélyt, hogy... hm... elküldöm aludni a gyanakvó énemet, és meglátjuk. Végülis nem én fogok leélni vele egy életet, ha egyáltalán. És nem, nem én fogok miatta a kanapén bőgni... Aki meg fog, annak mindig ott lesz a vállam.


Nekem tényleg kell a csend és tényleg kell a magány, még ha néha, akkoris . Egyszerűen szükséges a kiegyensúlyozottságomhoz.


Ennyit a naaagy olaszos családképről....


Ja, boldog hétfőt Drágáim, mindjárt karácsony...







Megjegyzések

  1. Régóta olvaslak, kedvellek,és gondolkodtam, van-e bennünk valami közös, de most rátaláltam.
    Nagy olaszos ÉLET,és a Ne zavard köreimet! kettőssége. Vagyis e kettősség iránti vágy.

    Én még az esküvőm előtt is gondolkodtam, hogy fogom kibírni a saját kis neméranevem barlangom nélkül az 55 négyzetméteren, de valahogy saját gyerekkel más.

    De az akolmeleg, kavargó élet nélkül sem bírom, és időnként megszáll, hogy mindenkit egybecsődítsek. Aztán később éjszakázom csak azért, hogy legalább akkor egyedül nézhessek ki a fejemből.
    (melegítős puha fickó-irritáció is közös pont lehet, de ezt most csak itt a lapszélen, mert nem öntünk olajat a tűzre.)

    VálaszTörlés
  2. köszi, hogy nincs olaj a tűzre :D ezt mindennél többre értékelem!
    :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti