Reggel, este, reggel...

És akkor ma megvilágosodtam.

Mondták már mások is, hogy nem kell mindenkit szeretni, meg kedvelni, engedjem magamnak meg a luxust, hogy valaki nem szimpatikus. Hát ma reggel vasalás közben végképp megengedtem magamnak a luxust, hogy valaki nem szimpatikus.

Nyilván, ha nem te választassz valakit az életedbe, hanem csak megjelenik, és ott van benne reggel, este, reggel, este, és a pihenő időd/zónád zavarja, nem túl pozitív. Ha még be is szólogat, mert ő amúgy vicces (nem), és ott áll szerencsétlenkedve mint egy kis golyó, hát.

Zavar, mert zavarja "köreim", és nem, én nem engedtem be, és nem nem szeretem, hogy folyton ott van. Zavar, hogy mindenről van egy jobb sztorija. És alapvetően mesél, de soha nem érdeklődik és soha nem kérdez. Csak ontja a sztorit. Oké. Zavarban van.

Oké, képes kihozni belőlem a legrosszabbat.

Tényleg a legrosszabb utálatos dögöt.

Mert az én káromra "Lovag".

És ha egy pasi az én káromra "Lovag", megszűnik létezni, mint férfi. És igen, én reggelire megenném, de úgy, hogy észre se venném. És tudom, legyek kedves, de ma este már megint látnom kell. Már megint belelóg az élet terembe.

Fütyi kivan.

Ja, igen. Lakóbarát pasija. Aki tegnap be lett mutatva a barátainknak és MACKÓNADRÁGBAN ült a kanapén (bocs, az ÉN kanapéMon). Nem, nem érdekel, hogy miatta Lakóbarát is macinaciban volt, amit annak előtte sose tett volna. Bakker először találkozott a barátainkkal akik nekünk fontosak. HOgy ülhet úgy a kanapémon, mintha otthon lenne? Hogy nem adja meg azt a minimális tiszteletet, hogy farmerban várja a srácokat?!

Pfff..

Lehet ezért nincs senkim, de én az ilyen "pasikat" a kisujjammal kilapítom és a vállam felett átpöckölöm.

DEAL: a jövő hetet még megvárom. Ha akkor is minden nap találkoznom kell vele. Vagy több mint kétszer, szólok Lakóbarátnak, hogy ez így nem lesz jó. K.rvára nem lesz jó.

Vagy szerintetek?



Megjegyzések

  1. Húha, akár én is írhattam volna, kicsit más felállásban. Hetek óta őrlődök, mikor szóljak? Közben meghülyülök, hogy nem hetente 2x kell elviselnem. Ha olyan pasi lenne, akit érdemel, elviselném? Nagyon nehéz, még a megoldást keresem... B

    VálaszTörlés
  2. a kérdés nagyon jo. Ha olyan lenne akit érdemel, máshogy állnék hozzá? Egyáltalán van jogom megítélni, hogy ki illik lakobarathoz? Minden esetre Lakobaratot szeretem, tegnap beszéltünk, adok a srácnak és magamnak egy második esélyt. Kevésbbé leszek bunkó. És.... nem tudom.... nem tudom hogy kell ezt jol csinálni....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti