Szép volt Fiúk!

Tudom, a csapból is ez folyik.

Csak hát... közel 6 éve minden reggel morning show szól a háttérben, miközben a fő szenzáció a "nincs egy göncöm se", vagy éppen a "már megint elkések epizód", esetleg "hol a kutya póráz/kulcs/pénztárca" revü. Tény, hogy a  zenék miatt az utóbbi hónapokban a Rádió Rock-ot hallgatom a kocsiban, de...

Nyilván nem tudom a háttér szálakat, a mozgató erőket is csak sejtem, viszont a Fiúk részéről ez az emelt fővel távozás, nekem nagyon szimpatikus. Emberek, véleményük van, és még hibáznak is*.

Néha poénosak voltak, néha idegesítőek, de a reggelem részei.

Én elmorzsoltam egy könnycseppet a kocsiban, mikor mondták, hogy utolsó adás, és elköszönnek...

Nem akarom ezt a változást. Nem akarok másokat háttérzajnak. Most nem.... Utálom, mikor kényszerűségből van változás, és nem azért mert én AZT akarom... Gyerekes, igaz?

Hatalmi játék... Szólás szabadság.... Nyomás....

Néha egyszerűbb lenne addig futni, amíg hírből sem ismerik kishazánkat....

Milyen jó lenne, ha egy emberként beállhatnánk a zuhany alá,megnyitnánk a forró vizet, jól kibőgnénk magunkat, és minden mocsoktól megtisztulva, megkönnyebbülve újra kezdhetnénk mindent. Egy tiszta, összetartó, erős... hm.... magyarság....

Még nekem is fura, hogy ezt tényleg leírtam....

A hold... biztosan amiatt.









*megjegyzem, hallgattam azt az adást, amin olyan nagyon fel voltak háborodva. A gólyatáboros-t. És nem, nem röhögték ki szerencsétlen lányt. Igen, az anyagot úgy is össze lehetett ollózni, hogy ez jöjjön ki belőle, de nem ez történt....  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti