Dry

- Egyébként végig csináltad a novembert ivás nélkül?
- BAKKER! Végig!!!! XD
- Most esett le vagy mi? :D
- Aha...
- Na erre inni kell! :D

Értem, tudom, nem nagy szó. Vagyis de. Nem forralt boroztam, nem kóstoltam a meg mélyvörös ribizke pálinkát, nem ittam a nyárt idéző meggyborból, visszautasítottam a ledér csábítású epres pezsgőt, és semmiféle stresszt vagy feszültséget nem oldottam egy jó pohár vörössel este a kanapén...

Tanulság? Meg tudom csinálni.
Kívántam? Igen, mint mindenki a tiltott gyümölcsöt. 

Alapvetően sokat iszok? Nem. Csak társaságban, és ha egyedül vagyok. Na jó, ez így soknak hangzik, de annyira nem vészes. 

Hogy volt-e pillanat amikor elbuktam volna? Igen, a hétvégi disznóölés után kvázi duzzogva vesztem össze magammal, hogy most komolyan miért kell kínoznom magam... 

De elbuktam? Nem. Sőt! Azt is elfelejtettem, hogy már lassan 14 órája ihatok.  Hm... És senki, de senki nem csinálta végig velem. Kicsiny társaságunk jót derült, hogy ez most mi, de valójában nem alkohol teszt volt, hanem önuralom teszt. 

És kivételesen nem buktam el :D



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing