Hé, Mr.!

Ugye hogy ugye mondtam hogy ugye én nem pasizok decemberben? Én mondtam. Én tényleg azt gondolom, hogy ilyenkor a teremtés koronái is gyámoltalanabbak és nagyobb a súly, a család részéről, meg különben is. Hát karácsony, szeretet ünnepe, hát csak kell egy csaj a fa alá....

Valahogy így pattanhat ki az exek fejéből, hogy engem bizony most fel kell keresni, kicsit körbe kell udvarolni, és akkor majd biztos elmegyek velük biódíszletnek a családi vacsikra...

HÁHÁHÁ!!!

Akivel mennék, nem hívott. Értelem szerűen a többiekkel nem mennék. 

Hmm... 

Mondtam már, hogy szeretem Mr. Buble-t, főleg így karácsonykor?


Elképzelem, ahogy a szállingózó hóesésben sétálunk, iszunk egy forralt bort, megölel, nevetünk, felmelegszünk, otthon a takaró alatt összebújunk... ajándékos dobozokat bontogatunk.... sütit eszünk, útra kelünk a családhoz, és mindenki békés és boldog és....

Oké, oké. 

Tudom, hogy pár órára bármelyik extől megkaphatnám ezt... Mert a karácsony kicsit mindenkit... Értitek.... 

Ha nem használnám a fejem, még bele is ugranék valami csacskaságba... Csak hogy ne legyen a negyedik karácsonyom zsinórban magányos....

Ez a bejegyzés depisebbre sikeredett mint amilyen vagyok. Pedig nem vagyok :D

Mr. Buble-ba vagyok szerelmes. A fekete hajába, kék szemébe, bársonyos hangjába, meleg kezébe, ölelő karjaiba, mély nevetésébe, pimasz mosolyába, szédítő keringőjébe....

... najó, várjunk... Épp nyitott szemmel álmodozom. 

De ünnepélyesen megfogadom, idén nem fogok sírni....

Akkor se :D




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing