Mai karácsonyi - a tegnap randi

A tegnap esti randi, nem sikerült túl fényesen. Nyilván valóan miattam. Egyszerűen leblokkolt a sok feszült ember, az egésznek a túlcsorduló nyálas romantikus hangulata, meg hogy most andalogni KELL. 

Holott a zserbó még nem sült meg, a meló sehogyse áll, van aki ajándéka még mindig lemaradt, az egyik helyen a 20as helyett 10esből adtak vissza és észre se vettem, a kutya megfázott, és persze, megígértem eme tényleg remekbe szabott Úriembernek, hogy még egy utolsó forralt bor karácsony előtt, de valahogy... Nem volt hangulatom. 

Valahogy irgalmatlan feszült vagyok. 

Az Úriember pedig érezte rajtam. Cuki volt. 

Reggel kómáztam a kávém felett, sehová se volt kedvem menni, és amúgy is meg legszivesebben és pfuuuu.... és nem hogy dolgozni jönni. Csörgött a telefon, Úriember. Nem mondom, hogy nem az  volt az első gondolatom, hogy akkor ő most engem rövid úton eltávolít. 

- Ebédelünk ma együtt?
- Hát jó lenne, de dolgozom a világ végén.
- Érted megyek. Arra gondoltam, hogy viszek grill csirkét, meg salátát, és berakunk valami nyári számokat és a reptér mellett tudok egy jó helyet, ahol nincsenek karácsonyi stresszes emberek. Meg nincs giccs. Kicsit leeresztünk a nagy pontystressz alól.
- Pontystressz?
- Nekem még pontyot kell szereznem. Apám halászlét akar főzni. Én meg elfelejtettem halat venni. 
- De akkor tényleg semmi karácsonyi? Egy árva kanyi fahéj illat se, ugye?
- Ígérem, még az autóillatosítót is lecserélem.... 

Szóval, ma nyári randim lesz délben. 

Ne értsetek félre, ma már a fülbevalómon is karácsonyfa van, de picit tényleg sok. 25-e reggelét várom. Az már olyan békés... Olyan nyugis.... 


 

Megjegyzések

  1. Még a végén ez az Úriember .... Vedd ki a fülbevalót. Ez, most, nektek, nem köll.
    Amúgy pedig: majd békéset, nyugalmasat a Zünnepre!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing