Mit kérsz karácsonyra?

- Egy egykerekű biciklit szeretnék... Úgy vágytam rá, és sose kaptam meg...
- Hát ez még mindig teljesíthetőbb, mint mondjuk egy segway...
- Otthagynám a melót, és elmennék artistának. 
- De gondolom bohóc lennél.
- Az elején biztosan, aztán megtanulnám. És én lennék az egykerekűzés mestere.. És te? Mit írsz a levélbe?
- Hát ha már gyerekkori nem teljesült álmok... Az enyém sokkal jobb. Társast. Az ORF1en reklámozták mindig a labirintus társas játékot. Annyira, de annyira tetszett... Igaz, sose játszottam vele, de azok a gyerekek mindig olyan vidámak voltak...
- Akkor kérsz mellé gyerekeket is?
- Aha. De csakis vidám gyerekeket szeretnék mellé! 4et. Akik hagynak nyerni. És nem nőnek fel és nem lesznek kamaszok, és nem nyaggatnak. Érted, a lényeg, hogy ha játszani akarok bújjanak elő, aztán menjenek haza...




Megjegyzések

  1. Én már vettem is magamnak társast ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj mesélj, melyiket? Mi most DOBLE-zünk "sokat" :D

      Törlés
    2. A Dobble tavalyi ajándek volt magamnak, imádjuk!
      Most az új szerelem A kis herceg! Iszonyat jó és szép, és pont annyira stratégiai, amit az én agyam még elbír. :)
      Ajánlom!

      Törlés
    3. Kisherceg? a Meséből? Küldesze linket? ;D

      Törlés
    4. Egen, a meséből! :) Itt van játékismertető is: http://www.gemklub.hu/a-kis-herceg-az-en-kis-bolygom.html
      :)

      Törlés
    5. Játékismertető:
      "Kezdő játékosoknak vagy gamer-eknek töltelékjátéknak kifejezetten ajánlott"
      HÁT... Ezeket szeretem. XD
      Múltkor a Dobble egyetlen kártyája felett ültünk 4-en tíz percet... Mert nem találtuk azt, amit egy 3 éves gyerek kiszúr....

      Törlés
    6. Hát ez is érdekes helyzeteket teremt enyhén spiccesesn! De a Dobble az egy igazán party játék!! :D

      Törlés
    7. na ez az... olyan józanok voltunk, hogy mint soha. (száraz november)...
      vagy ez már az elvonási tünet lett volna? XD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti