Pillanatok

... Sopron Főterén a kitűnő érettségi bizonyítvánnyal a zsebemben, egy hatalmas szendvicset falva a ragyogó napfényben... El sem hittem, hogy megcsináltam...

... amikor a postás hozta a vastag borítékot... a vastagot, hogy kolis lehetek. A fővárosban. A főiskolán. Azt sem tudtam hirtelen, hogy kinek köszönjem meg....

... Nagymamám utolsó húsvéti sonkája .....
... a téli hidegben a diplomamunkám egy másolatával a Csalogány utcában állni, és várni, hogy odaadhassam annak, aki az egyik legtöbbet tette érte...

... kifizetni az illetéket az autómra....

... először érezni a jéghideg tengert. Ahogy a kövek vágták a talpam, a hullámok olyan hidegek voltak, hogy a szám is elkékült....

... Dió nedves nózija, ahogy bújik, túr, hogy reggel van, kelljek fel....

... a pici párizsi szoba ablakán kinézni, és nem látni semmiféle nevezetességet, de hallani, hogy Ő még alszik, tudni, hogy mindjárt felkel, érezni, hogy Vele lehetek Párizsban ...

... Rómában a felújítás alatt lévő Spanyol lépcsővel szemben üvegből inni a Limonchello-t és tömni a pizzát.... 

... A Vatikánban, megsimogatni Szent Péter lábfejét ....

... csillagokat nézni a Velencei-tónál...

... Dunába lábat lógatni, és egyetlen napra elfelejteni mindent, csak Vele lenni, és nem törődni senkivel és semmivel.... 

... Vizes fürdőruhában ülni a Máltáról hazafelé tartó repülőgépen ....

... Havasi koncerten egy kézbe kapaszkodni, és nem félni....



Minden pillanat... Mindegyiket picit megsirattam, megkönnyeztem. Hálás voltam és vagyok. A szerencséért. Az élményért. Azért aki ott volt. Azért Aki van. 

Tegnapi Havasi koncert egy olyan feledhetetlen élmény volt, egy olyan... olyan pontja a bakancs listának, amit lélegzet visszafojtva húz ki az ember. Nem lehet képet készíteni. Nem lehet elmondani. Nem lehet.... Át kell élni. Egyszer ott kell lenni. Egyszer érezni kell, és engedni, hogy könnyek csorogjanak, mit számít a smink, a flancos ruha, csak egyszerűen hálásnak lenni, és élvezni a szerencsét... Mindenért, ami... ami eddig velem történt....



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti