Season of Bejgli

És visszatért a bejgli szezon. És itt van újra. És éjjel egy órára végeztem az 5 dióssal meg a 3 mákossal. 

Mert bejglit sütni tudok, és mégis mindig megfogadom, hogy soha az életbe többet egy rudat se, de úgyis jövő karácsonyra is megsütöm, ha már kikísérleteztem a tökéletes bejglit. 

Ellenben nem tudom, hogy kell úgy zserbót sütni, hogy a közepe is átsüljön. Szóval Kedveseim, kinek mi a tuti recept? A trükk? A titok*? 

Hogy a francba sül át a zserbó közepe is? 

És egyáltalán... mi a tuti receptje?


*házi lekvár van dögivel, diót is daráltam. 



Megjegyzések

  1. Na, zserbóügyben okoskodnék: ha a beiglid átsül, akkor a zserbódnak is kellene, szóval feltehetően nem a sütővel van baj. Esetleg próbáld meg vékonyabbra nyújtani, vagy kevesebb lekvárt tenni középre, hátha az áztatja el. Vagy süss kisebb tepsiben, kettőt.
    Szerintem nem receptfüggő, minden évben valami mást próbálok ki (ráadásul intuitív - hanyag? - módon gyakran szemre dolgozom...), de általában sikerülni szokott. Ha gondolod, akkor összehasonlíthatjuk a tiedet az enyéimmel. Viszont, ha nem titok, a tuti beigli receptjét megoszthatod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, akkor majd így...
      Bejgli receptet átküldtem gmail-e ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing