Megállapítható, hogy...

... tényleg a nyár gyermeke vagyok. A tél nekem szívás. A január február mindig valami brutál fos. Gáz. Szar.

Szerencseileg is. Energia szintileg is. Életváltozásilag is. Mindig márciussal jön el a megváltás. Február vége felé mindig kezdek kilábalni, de addig, mocsok sok tömény szívás....

Pedig lelkem rajta igyexem....

És most még ez az influenza is.

Elég.

Tényleg kedves Sors, most már ne tegyél rám többet. Nem bírok el többet.

KÖSZI



Megjegyzések

  1. Ajjjaj!
    Minden új nap közelebb kerülünk a márciushoz! :)
    És ma milyen meleg van! -2 foknak úgy örültem, hogy máris szoknyát vettem fel :)
    Olvass! Segít!
    Ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus kifogtam egy full depis könyvet... lehet inkább J.Austint kellene olvasnom....

      Törlés
    2. Akkor kezd el egy másikat! :)

      Törlés
  2. Tudod, január, február...itt a nyár!

    Dömi Mami

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti