Very short lovestory

Szinte hihetetlen, hogy 4 hónapja még a létezéséről sem lehetett tudni. A pasinak, a férfinak. Élete párjának. Döbbenet, hogy meglátni és megszeretni, és érte tényleg mindent odaadni. Hihetetlen, hogy a szerelem mit képes kihozni egy nőből... A tervek, a vágyak, az álmok... Hirtelen minden valóság, a pasi vicces, barátnőm gyönyörű. Barátnőm okos, a pasi tájékozott. Optimisták, megtalálták egymást. Jókor jó időben. Szeretik egymást, nem akarják egymást megbántani, együtt akarnak élni. Közös élet, közös gyerek, közös jövő. Minden olyan tökéletes. És még a megismerkedésük harmadik havi hóforudlója előtt lefoglalózták a közös lakást. Olyan romantikus, annyira boldogok. Olyan cukik.

Khöm....

A fenti bekezdésben próbáltam nagyon romcsi lenni, de. Egyrészt, nem az én dolgom. Másrészt semmi közöm hozzá. Harmadrészt... Ismertek. Anyáskodom. Nem kéne. Féltem. Nem kéne. 

Az én tapasztalataim alapján három hónap az bakfity, nem alap egy... nem alap. Semmire. Meg a gondolat meneteim alapján sem. 

Kérdeztem. Rákérdeztem, hogy ha ő nem is lát a rózsaszín kulimásztól (ami szerinte 15-20 év múlva fog elmúlni. Komolyan gondolja), azért én mint a realista/szkeptikus/gonosz barát kicsit... Hmm... értitek. Megtettem a kötelességem... 

Én nem ilyen vagyok. 

Oké, az én oldalam se jó. Ez a maximális bizalom hiány. Nyilván. És meg amúgy is. Hiszem ha látom és nekem bizonyíték kell, mert ígérni szépeket tudtak, aztán tessék, 33 évesen barátnőmért aggódva sírom szanaszét a párnám éjjel és én nem alszok semmit, mert féltem... 

Hát. 

Tudom. Hülye vagyok. 




Megjegyzések

  1. Én egyre inkább azt hiszem, hogy nincs olyan, hogy elég alap. Az elköteleződés mélysége számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekelne, hogy mit értesz az elköteleződés mélységén. Azt hogy mennyire gondolod komolyan? És hogy gondolhatod komolyan, ha tapasztalati szinten az élet szürke napjaiban nem ismered a másik felet? :)

      Törlés
  2. Rovid leszek: 3 honap utan fontolgattuk a kozos jovot, 5 honap utan varost valtottam es odakoltoztem hozza, egy eves evfordulon hazasodtunk, kicsivel a masodik utan szuletett a babank, es most leszunk 3 evesek, de egy percet se banom es ugyanugy csinalnam.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing