Álmofejtőt ismertek?

Van egy házam/lakásom ami álmaimban visszatér. Sötétebb, mint a mostani, nincs felújítva, helyenként mállik a vakolta, vastag vályog falai vannak, belül hűvösebb, hatalmas belmagassága van, régi hajópadlója, fura elrendezése, egy ajtója, ami mindig mások életébe nyílik, de én mégis nagyon szeretem. Most valami pók vagy mókus ugrált a plafonon, nagyon gyorsan, kicsit féltem tőle de mégse., és közben ötletelgettem hogy lehetne a lakás/házat felújítani, kicsit csevegtem a fura ajtón túl lakó házaspárral, örültem hogy néhol besüt a nap, és eszembe jutott hogy múltkor itt voltak tulipánjaim is...

Mindeközben a kedvenc farmeremen két luk is lett....

Most komolyan, mi ez a farmer őrület nálam? Már nem is tudom hányadik kedvenc farmeros álmom... 

És hogy ez a lakás/ház mindig visszatér....

Ja, meg majdnem próbavezettem egy régi piros talán Vokswagen(?) kisbuszt, egy építkezésen ahol az őrökön átjutottam, de aztán mégse, mert nem volt nálam jogsi.... de ezt már csak a saját lelkiismeretem miatt, nem mások miatt...

Szóval jöhetnek az ötletek, HOGY MIAFÜTTY?!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti