La vie est belle

Annyi törés volt tavaly, ami most erre vitte az utam. Annyi minden volt... Annyira de annyira sok minden...

Az utolsó nagy szakadás az volt, mikor a ültünk a kocsiban, mentünk a tesco-ba és azt mondta, hogy elmennek együtt Barcelonába. Kettesben. Igen, világ megint összedől, lélek méginkább romokban, hatalmas kijózanító pofon megkapva, feladat letudva, kérdés eldöntve.

Talán ez volt az a pont, ahonnan... végleg megváltozott minden.

Eléggé klisés, de azóta... kerestem egy másik vörös hajszínt, megtaláltam. Futni kezdtem, volt hogy élveztem, sőt, a végére hiányzott, most meg már alig várom hogy plusz legyen a hőmérséklet....

Igen, igen, tipikus klisésen változtatgatok. Parfümöt is akartam váltani, de ezidáig nem sikerült. Egyszerűen nem volt jó semmi. A régibe még belefértem, de valahogy.... És higyjétek el, minden egyes reptéres odavissza utamkor végig próbáltam minden drágát. Meg minden olcsóbbat... De semmi.

Még a változtatás elején próbáltam a "La vie est belle"-t is. De egyszerűen rajtam büdös volt. Pedig tetszett az illat, a reklámját imádtam/tom....

Most hétvégén... Valami ördögi erőtől vezérelve, és az elmúlt elképesztően húzós két hét után shoppingolos jutalmazósdit találtam ki magamnak.... Bóklásztam a dm-ben, itt ott amott, betévedtem a Douglas-ba, és nézegettem a parfümöket. És akkor... akkor ahogy magamra fújtam... ahogy az első illat felébresztett, majd pár perc múlva hozzám simult, kiegészített, éss... mint egy ruha, amit nekem varrtak, rám szabtak...

Én olyan boldog lettem, úgy örültem, mint egy kisgyerek karácsonykor az ajándékhegyeknek.....

Ma pedig rajtam a parfüm, és... és azt gondolom, igen, ez még kellett... most teljes a változás....

Most picit olyan, mintha jó lenne az irány...



"A rombolás áldás, mert ez az egyetlen út az újjászületéshez."




Megjegyzések

  1. hidd el jó lesz.én ezt a parfümöt akkor használtam, amikor melldaganat műtét - kemo után a sugárra jártam és minden asszisztens megdícsérte rajtam, mire megtudtam, mit jelent a neve, nagyon jót röhögtünk, ja és ez öt éve volt, szóval tuti !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ezt most örömmel olvastam.

      Milyen fura, hogy egy illat mennyi mindent tud... hm... nem megváltoztatni... sokkal inkább kifejezni...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing