Minimál

Az elmúlt hetekben minden szuflát kidolgoztam magamból, végtelenítve vagyok mérhetetlenül fáradt. A lakás romokban, megette a kosz. Én meg alig élősen. Megevett a munka. Kinn meg ugyan ragyogott a nap, de mocsok hideg volt... így maradt a bekuckózós takarítás. És lomtalanítás. 

Jó, igen, kedvet kaptam innen, mert olyan egyszerűnek tűnt. (nem az) Meg persze jó mókának... De nem jó móka a 2005-ben (direkt nem írtam le, hogy 12 évvel), barátnőkkel együtt vásárolt, már csak-luk-zokni sorsáról dönteni. Vagy az érettségire kapott/vett szerencse bugyi (nem röhög), ami végülis még mindig rám jön. És ebben államvizsgáztam is.... Jó, ezek nyilván maradtak. De agonizálni azért fél órákat lehetett felette... Meg kávét szürcsölni közben... és croissant enni... 

Mert valójában ennyi cuccra nincs is szükségünk.... Akkor se ha reggelente nincs egy göncöm se mit felvegyek... Mert amúgy nincs. Nyilván...

Azért azt hozzáteszem, hogy nekem az "Arany" című filmre se volt szükségem. Mert ez..

Alább, a képek szemléltetik, hogy nekem miért NEM jött be a film....



Ugye hogy nem kell sokat magyaráznom, hogy mi a baj... Komolyan még a szagát is éreztem. Mert nem illata, szaga van...

Amúgy persze, zseniális játék, jó sztori, tök jó mellékszereplők...  csak....



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing