Puffog, puffog, puffog....

Meghalni sincs időm. Nemhogy randizni vagy bármi mást csinálni. Vagy akármi. Semmire sincs. Utálom a telet....

Folyamatos konfliktusok, folyamatos szarakodás. Az év legszarabb időszaka.

És akkor tegnap bementem a Levi's-be, na nem azért mert konkrét célom volt, hanem csak úgy... Lélek simogatónak. És emiatt még mindig kurvára haragszom magamra. És folyamatosan fontolgatom, hogy írok a Levi'snek, hogy ha már minimálbér értékben árulnak farmert, lesznek szíves udvarias eladókat biztosítani. Az eladó "csaj" első körben le se szart. Majd mikor odafordultam hozzá, hogy ne haragudj ez a 711-es van-e 28-as méretben, akkor így nézett rám, mint valami véres rongyra...

- Akarod hogy keresek? 
- Igen. 28/34-est. A keményebb anyagút. 
- HÁT (ez a hát, baszki ez egy olyan HÁT volt, tudjátok, az a megvető HÁT). NEm hinném hogy az jó lesz.
- Az előző 29/34-es lötyög rajtam. Szeretnék nézni egy kisebbet. 
- Akkor adok egy 30/34-et. 
- Mondom nagy a 29-es.
- Ja, úgy értettem hogy felszaladtak a kilók (WTF?! És én birka nem csaptam az arcába, hanem hülye türelemmel megvártam míg keres egy 28/34-et)

Hozott egyet, felpróbáltam, de nem tetszett, mert nagyon szűk volt a szára, kértem egy slim-et. Valahogy az se állt jól. Nézegetem magam a tükörben, erre a csaj:

- Na hozzak még inkább egy 30-ast? Vagy még kidobsz néhány nadrágot. 
- Köszi. Nem. Majd megnézem az otthonit, és nézek valahol máshol.

Basszus és udvariasan eljöttem. Ahelyett, hogy kiosztottam volna a picsába. Bakker az Allee Levis-ben nem ez az első, hogy ilyen tahó a kiszolgálás. Kurva sokba kerül egy farmer ott. Hogy engedhetik meg ezt maguknak?! 

Az leső Levi's-em ott vettem olyan 2012 elején. Egy szőke mérhetetlenül kedves lány volt az eladó, aki hihetetlen türelemmel segített megtalálni az igazit. Azóta is megvan. Imádom. A csajszinak meg nagyon hálás vagyok. Remélem azóta Üzletvezető... De ez a mostani LIBA.... Áh.... Tényleg fontolgatom, hogy írok a Levi's-nek....

De hát bölcsek szerint, ha nem tudsz segíteni valakinek, akkor legalább ne árts. ÁÁÁÁÁ.... De azért ez a liba akkor is megérdemelné. 

Mégis. Mi a füttyt képzel magáról?!??



Megjegyzések

  1. Anyukám, hívod a managert legközelebb és botrányt csinálsz, ezt nevezik ugyanis body shamingnek!!! Hogy rohadjon meg a ribanc!

    VálaszTörlés
  2. Emlekszem, vasarlo ruhat probal, de nem fert bele szerencsetlen, nagyon kedves kollegano segitett a cipzarral, es felajanlotta miutan percekig nem sikerul belefacsarni a vasarlot a ruhaba, hogy hoz egy szammal nagyobbat, a no olyan botranyt csinal hogy mit kepzel, hogy lekoverezi!!!!!! ( ilyen pedig meg veletlenul sem tortent, ott voltam) zengett a haz a botranytol es a kollegano artatlanul is meg kellett kapja a magaet. Ja, es irjal a Levis' nek, a csaj nevevel es uzlet cimevel egyutt, ha egy kicsit is a nyugati normak szerint mukodnek, akkor a csajnak szereztel legalabb te is par nagyon szar percet!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm.. Érdekes hogy az hogy lekövérezett nem is háborít fel annyira mint a lekezelő stílus ami valahogy engem nem tartott annyira, mint aki képes megvenni egy Levi'st. Vagy hogy olyan pökhendi volt.
      De most hogy mondod bakker még le is dagadtozott!!!!

      Törlés
  3. hát ezt én sem hagynám annyiban! micsoda hülye picsa!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondom, tiszta birka vagyok.... Elment az eszem... vagy ennyire fáradt vagyok.
      És az a durva, hogy ahogy visszaolvasom a sztorit, egyre inkább mérges vagyok. Magamra.
      Jesszus, mi velem a baj!????!???

      Törlés
  4. "... ha nem tudsz segíteni valakinek, akkor legalább ne árts."

    Szerintem ez nem az az eset, amikor ezt lehet mantrázni. Én hangulattól függően reagálok (ami hülyeség, de ez van). Van, hoyg pont úgy, mint te. Van, hogy kedvesen megkérdezem mi a baja. Erre mindig nagyon ledöbbennek és visszaváltanak normálisba. Ha meg nem, akkor lehet tovább menni az üggyel. De igaziból azoknak van szerintem is igazuk, akik üzletvezetőt hívnak és megkérdezik, az üzletpolitika része-e a tahóság, vagy mi van a kislánnyal, hogy így viselkedik. Túltolt patáliát nem rendeznék, mert minek, de hülyének se nézzenek már.

    VálaszTörlés
  5. És nekem ebben a legdurvább az volt, hogy ledagadtozott... Nem egyszer és nagyon bunkón.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti