Szú meg szá

Igen, reggel hat óra. Igen, én már melóhelyen. Jól látjátok, kilenckor kezdődik a munkaidőm. Valóban, még van két húzós hetem...

Ezért vagyok most itt.... Mert húzós. Meg mert vasárnap nem dolgoztam, holott kellett volna, hanem inkább... Elmentem edzeni, gyönyörködtem az orchideámban*, órák hosszat kutyát sétáltattam, Dunaparton ebédeltem, és csodás pirosra lakkoztam a körmöm.

Hát igen... Ez már csak ilyen.

Ja, és a héten léééécccci drukkoljatok! Hogy túl éljem....

Boldog hétfőt Mindenkinek...





*az orchidea... 3 éve megvan, minden tavasszal ki akarom dobni, még sose virágzott és most hirtelen úgy gondolta, hogy itt az idő. Asszem tényleg felnőtt lettem. Életben tudok tartani egy növényt és egy kutyát is XD



Megjegyzések

  1. Boldogat, mosolygósat! :)
    Én már felba...tam a főnökömet azzal, hogy mosolyogva érkeztem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. De legalább mosolyogsz. MEg ejj ezek a főnökök... Mondjuk én is közel voltam hogy a kiskolleginám reggel megegyem....

      Törlés
    3. Nyugii! Ez is csak egy hétfő, és különben is minnyá péntek! ;)

      Törlés
    4. mindjá' tavasz.... MINDJÁ' TAVASZ :D

      Törlés
    5. Bezony! Itt most úgy süt, ragyog, tűz a nap, mint a fene!!!

      Törlés
  2. Drukkolok, éld túl... csak nem tudom, mit is? De drukkolok... :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti