Az idei első motorosnak

Kedves Idei Első Motoros!

Lehetne alattad mondjuk egy robogó is, de Neked, Kedves szerencsés, egy narancssárga-feket gyorsulós motorod van. Nem értek hozzá, ezért elnézésed kérem, ha megbántottalak a pontatlan márka megnevezéssel. Mert tény, hogy laikusságom ellenére is azt kell mondanom, szép moci. Már amennyit láttam belőle....

Na de nem azért ragadok most billentyűzetet, hogy a kétkerekű paripád méltassam... Hanem mert arra ingereltél, hogy ma reggel munkába menet, én az a kis Skoda Fábiás béna figyelmetlen autós ízes anyanyelvünket használva a szívinfarktus után vagy még 5 percig változatosan "bosszankodjam". 

Hidd el, megértem, hogy jó idő, hormonok, erő, sebesség, szabadság, kivagyiság, meg tesztoszteron. Megértek mindent. De azt nem, hogy miért kockáztatod mások testi épségét. A magadéval azt csinálsz Kedvesem, amit akarsz. Ellenben az enyémmel.... 

Ugyanis én reggel nem voltam béna sofőr. Én a kétsávos fullosan tele úton alig 20-al előztem a sávomban elakadt autóst, a mellettem lévő autósok ennek teret engedtek, nem volt semmi gond, araszoltunk jó birka nyáj módjára, míg te meg nem érkeztél az autók között 70-nel, és be nem vágódtál közénk. 

Hogy most kire ki vigyázott, azt ne firtassuk. Nekem a bal visszapillantóm megrepedt, Te pedig miután visszanyerted egyensúlyod még bájosan bemutattad nekem a középső ujjad, és elrobogtál vagy 120-al. 

Szóval. A jó édes péklapát Neked. 

Nem hinném, hogy levelem célba ér, ellenben jól esett köszönteni Téged, drága Idei Első Motoros...

Üdv.:

Egy átlag autós, aki amúgy figyel RÁTOK!


UÍ: és akkor reggel erre nyitottam ki a fészt. Lesztek szívesek TI, kedves Motorosok a kresz szabályait betartva használni a járgányt.



Megjegyzések

  1. Amíg autótulajdonos voltam ... nem is, hanem inkább vezető, hányszor, de hányszor fagytam le, hogy honnan került mellém, elém ez a motoros? Micsoda csoda, hogy megúsztuk! - gondoltam, mikor már újra elindult szívem dobogása. Csoda, mert hiába néztem a tükrökbe, hiába indexeltem, hiába tartottam be a szabályokat, ha a másik fél több szabályt is durván figyelmen kívül hagyott. Hogy mer engem ilyen helyzetbe hozni? Egy baleset borzalmával nem tudnék élni! Mikor következik be, hogy NEM lesz szerencsénk?!

    DE jó, már nem vezetek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti