Bélés egyszer, és még egyszer

- Eljössz velem melltartót venni?
- Persze, hová menjünk.
- H&M kismama részleg.
- H&M-nek van kismama részlege?! 
- Persze az emeleten.
- Az emelten?! Kizárt!

... és lássak csodát, ott volt. Minden féle kismama izé, aminek felét se ismeretem, így ahogy a gumírozott derekú nacikat nézegettem, realizálódott bennem, hogy bizony, az én drága barátnőm babát vár. Tényleg ketten van. És jól esett hallgatni ahogy ragyogva csacsogott... Közben meg a tipikus szex és nyújorkos ostobácskának éreztem magam, mert egyszerre volt döbbenetes a felismerés, idegen, és aranyos, meg boldog, meg megmásíthatatlan és cuki.

- ... a doki mondta, hogy szép, egészséges baba, és jó nagy bélést növesztett magának.

Ez nekem úgy tetszett, hogy bélést növesztett. Megragadta a fantáziám, szinte látom, hogy befészkeli, bevackolja magát a következő hónapokra. 

Cuki, na!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

a csempész süti

Fehér ing