Borjú az új kapura

- Akkor most GHT-t, FHTES, STEH, kondrogzint, és lugmuzurint, CGRD-t, KHTS-t nézünk?
- Őőőő... Hát ezt adta a doktornő... énn.... Őőő.. gondolom, igen?
- Hát de beszélték, hogy a FHTES és TKESt már nézték. 
- De azt hiszem azt máshol és régen. 
- Hát akkor most mit szeretne, mire vizsgáljuk.
- Őőőőőő, amire a Doktornő mondta. 
- De hát mit mondott magának, most nézni kell a GHT-t, FHTES, STEH, kondrogzint, és lugmuzurint?
- Én nem tudom...
- Az hogy lehet?!
- Na jó, Hölgyem, ezek nekem nem mondanak semmit, mintha valami idegen nyelven beszélne.... Fogalmam sincs mit mond, nekem ez új. Legyen kedves mindent megcsinálni amit a Doktornő felírt, ha valamibe bizonytalan, akkor nézzék meg azt is. 
- De akkor Ön nincs tisztában a vizsgálataival és a betegségével. 
- Ezek szerint nem vagyok.  
- Rendben. Kétmilliárd négyszáznyolcvanmillió-háromszázhuszonhatezerötszáznegyvenkét forintot kérek szépen. Kártyával vagy készpénzzel?

Igen, a reggeli vérvétel csilliárdokért, amiről azt se tudom, hogy jó lesz-e, mert fogalmam sincs hogy azokat az izéket kértem-e amiket kellett, vagy nem. 

Valahol komikus volt a helyzet. 

Látom magam kívülről, a tanácstalan fejemmel, és ahogy a kávészomjas szemeim értetlenül merednek a skatulyából kirántott csini asszisztensre aki hadarja a latin közmondásokat, és nézek csak nézek, mint valami borjú az új kapura, hogy mégis miafütty, és miért vagyok itt és miért nem reggeliztem. 

Amikor szólítottak szétszórtam a cuccaim, leesett a zakóm, eldobtam az ásványvizem, és vérvétel után is csak támolyogtam kifele....

Aztán benyomtam egy elcseszett jó cukros cherrycoke-ot, ettem egy sajtos rudat és közben azt gondoltam, bekaphatod egészséges életmód... 



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti