Bugyi a fogason

Sikamlós, szexi, túlfűtött sztorira vágytok?

Hmmm... 

Előadhatnám, hogy milyen érzéki volt tegnap este a folyosó padlója, a kéjes vonaglásomat, és az eufóriát....

... hogy túléltem, nem tört el semmim, csak jól agyonzúztam magam. Történt ugyanis, hogy éppen élveztem a csendes estém, hogy megállapítottam, milyen jó a békés magány, tettem vettem, sorozatot néztem, mostam, rendezkedtem, felnyaláboltam a frissen mosott ruhákat, mikoris egy vizes zokni valahogy a talpam alá került és akkorát zakóztam, hogy Tom és Jerry Oscar díjat adott volna érte. Mondjuk jelen helyzet simán Darwin-díjas, de azért megijedtem, na. Pillanatig nem is mertem mozdulni a vizes ruhakupac alatt, és csak reméltem hogy a térdem, könyököm nem tört el. 

Megúsztam. Feltápászkodtam, konstatáltam, hogy bár tavasz van én mégis őszi szilva leszek (kék-zöld), de egyben vagyok. 

Az esés mértékét mutatja, hogy a ruhákat olyan magasra dobtam, hogy a bugyimat a fogasról szedtem össze.

Mi erotikusabbat is jelenthetne egy bugyi a fogason, mint ez a kis sztori....




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti