Kinder törp

Hatalmas marketing fogás, hogy újra benyomták a kindertojásba a Törpöket. Gyakorlatilag azóta MINDEN héten legalább 1szer veszek tojást.... meg ha tankolok, akkor is. Mert gyerekként én gyűjtöttem őket, pont akkor voltam abban a korban, mikor lehetett, és imádtam, még a focis törpöket is, mindet...

És zseniális a húzás, mert köbö az én generációmnak már van kvázi egy 3-4 éves gyereke, akire rá lehet fogni, hogy a tojás nekik, de valójában nem, mert szülői nosztalgia....

... és ha ez nem lenne elég, akkor az elrejtett Törpök mennyisége.... Eddig EGY, azaz EGYETLEN EGY törpöm van. Nem akarom kiszámolni a százalékos találatot....


De emlékeztek???? Imádtam összeszerelni.... jajj de jó volt rájuk tenni a kissapit....




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

Ex-APK

a csempész süti