2017. április 5., szerda

Bakker elaludtam egy randit

A srác cuki, már találkoztunk néhányszor, és ma andalgás lett volna a pesti rakparton. Megbeszéltük, hogy bicajjal megyünk, iszunk egy fröccsöt, és ennyi. 

Hát. Elmentem edzeni, lezuhanyoztam, felvettem a pöttyös fürdőköpenyem, megnéztem egy Agymenők részt, és lefeküdtem aludni.... 

Reggel meg nézem, hogy uh banyek, 4 hívás, 2 sms, és egy lepattintó fészbúk, hogy csalódott bennem. 

Jogos. Valószínűleg ő se az "igazi", ha mégcsak eszembe se jutott. És ez a félelmetes, be se villant, halovány gondolat se volt. 

Közben meg hallom, hogy egyesek két-három gyerekkel is lazán bepasiznak. 

Hát, de mégis, hogy?!???

Hol van az én hősöm, hol van, aki tűzön, vízen, és engem csak engem meg én is őt?!

Hát nyilván... Még a kérdés se izgat. Inkább alszok. 

Szóval, a helyzet az, hogy az inger küszöböm jelenleg olyan magasan van pasi fronton, hogy csak valami igazán nagy ágyú tudná megrezegtetni.


2 megjegyzés:

  1. Édesem! :D Remélem jót szunyáltál!
    Ezen én is sokat elmerengek, hogy hogyan csinálják a gyerekesek a pasizást???
    Én bazi bénán nyomom!
    Ha megtudsz valamit, kérlek áruld el nekem!
    A magas elvárás meg nem lehet hátrány, bár tény, hogy kisebb halmazból kell kihalászni a megfelelőt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként tök jót aludtam. De hogy szegény eszembe se jutott... Tiszta ciki vagyok.

      És tényleg nem tudom hogy csinálják mások, de ha rájövök itt fogom leírni és szabadalmaztatom és a jogdíjból elviszek mindenkit "tájföld"re XD

      Törlés

Ne kímélj, kibírom

Vissza. Akarok. Menni.