Pasziánsz

Nagyobbik Húgom Pasija mindig azzal húz, hogy én a melóban csak pasziánszozok, mert mi mást lehetne csinálni egy gépen?!

Ennek tükrében hétvégén pasziánszoztam, sőt tegnap nem a locsolóktól menekülve az irodai kártyázásra adtam a fejem.

Ma meg úgy érzem semmit nem csináltam, ami nyilván nem igaz, de franc egye meg... elfáradtam.

Most így rám tört. Kicsi, Piri, Táncoslábú, Tesók, Szülők, Barátok, minden...

MINDEN ÉS MINDENKI.

Valaki igazán menedzselhetné helyettem az életem, lazán megmondhatná hogy mit tegyek és mikor és hogy és ha úgy akkor okés, és nem baszogatna senki. Most kedvem lenne rabszolga sorsra adni a fejem biztos koszt és kvártély fejében, egy stresszmentes utópiában.

Máltán voltam szabin utoljára.

Azóta semmi....

Elfáradtam.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti